Een klacht melden
Het team van CAR HET VEER streeft naar hoge kwaliteit van zorg en een zorgvuldige manier van (samen)werken.
Ondanks ieders inzet, kan het toch gebeuren dat iets niet helemaal aan uw verwachtingen beantwoordt en dat u een klacht heeft over onze werking.
In eerste instantie raden we u aan om uw klacht rechtstreeks te richten tot de betrokken medewerkers van het CAR. Alle medewerkers in ons centrum staan op elk moment, op een begripvolle en professionele manier, open voor uw feedback.
Vindt u het toch moeilijk om iemand van ons team aan te spreken of geeft u hieraan de voorkeur, dan kan u rechtstreeks contact opnemen met diensthoofd Lien Van Evercooren (03/760 48 29 – lien.vanevercooren@hetveer.be) of directie Karen Waterschoot (03/760 48 16 – karen.waterschoot@hetveer.be)).
U kan uw klacht ook steeds formuleren via revalidatiecentrum@hetveer.be met de melding ‘klacht’
Wij nemen dan zo snel mogelijk met u contact op en onderzoeken de klacht conform onze interne klachtenprocedure.
Indien we er niet in slagen om via deze interne procedure tot een afhandeling van uw klacht te komen of u de indruk heeft dat u niet bij ons terecht kan met uw klacht, kan u zich ook richten tot onze erkennende overheidsinstanties:
Contactgegevens klacht via Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap:
- per mail via klachten@vaph.be. Vermeld in de mail uw naam en adres.
- per telefoon op het nummer 02 249 35 00
Contactgegevens klacht Departement Zorg:
U kan klachten ook melden:
bij de Onafhankelijke Ombudsdienst Geestelijke Gezondheidszorg
https://oogg.be/je-klacht-of-vraag/klacht-indienen-of-vraag-stellen via de meldknop “een vraag of klacht indienen”
bij de ombudspersoon peter.declercq@oogg.be – 0485 54 81 43